مصاحبه آرشیو خبر ها
ذهنیت و سخت کوشیِ بازیکنان فوق العاده است

ذهنیت و سخت کوشیِ بازیکنان فوق العاده است

با بردن 5 اسکودتوی پیاپی تسلط بیانکونری در لیگ داخلی کاملا بلامنازع است، حالا مهاجم سابق یوونتوس می خواهد آنها در اروپا هم به یک قدرت مطلق تبدیل شوند.

 

دیوید ترزگه، ستاره ی سابق یونتوس از موفقیت های ادامه دار باشگاه سابقش متعجب نشده است، او که در بین سالهای 2000 تا 2010 در عضویت این تیم بود، در طول مدت حضورش به 4 قهرمانی لیگ و یک مدال نقره ی لیگ قهرمانان دست پیدا کرد.

 

حالا یووه بعد از سالهایی که در افت ناشی از کالچوپولی به سر می برد دوباره توانسته در ایتالیا مسلط باشد، انها 5 اسکودتوی پیاپی برده اند و ترزگه می گوید رمز موفقیت آنها در این سالها بسیار ساده بود است:

 

سختکوشی! بازیکنان کاملا با اراده هستند و مربی با همه ی آنها به خوبی کار کرده است. البته باید به باشگاه برای اینکه بازیکنان مناسب، با اهداف مناسبی که درواقع غایت نهایی باشگاه هم بوده، انتخاب کرد. بنابراین مشخصا هدف ما ادامه ی پیروزی است، چرا که ما بازیکنان مناسب با ذهنیت صحیح را انتخاب کرده ایم تا بتوانند رو به جلو گام بردارند.

 

حالا وقت قهرمانی در لیگ قهرمانان است:

 

این هدف ماست، ما بازیکنان جدید و خوب فراوانی داریم که ذهنیت فوق العاده ای دارند، ذهنیت درستی دارند و این هدف ماست. پس بدون تردید اهداف ما این است که در سری آ‌، کوپا ایتالیا و همچنین لیگ قهرمانان مدعی باشیم.

 

ترزگل تاکید کرد که بازی های دوستانه در استرالیا در راستای آماده سازی برای این اهداف خواهد بود:

 

از لحاظ اماده سازی این اردو بسیار مهم است، پس ما به اینجا آمده ایم تا به خاطر خودمان، هوادارانمان ببریم و اینکه چنین تیم های فوق العاده ای برابرمان بازی می کنند بسیار چالش برانگیز است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: